ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

بسم الله
سلام و عرض ادب
بعد از مدتها نیامدن و ننوشتن
آمدم بنویسم مطلبی ندارم!!!!
این جمله پر از معنی است
شاید در وهله ی اول در نظر خوانندگان حماقت وبلاگ نویس نمایان شود ولی مطلب نداشتن همیشه بد نیست!
مطلبی ندارم چون می دانم که می دانی تو همه چیز را می دانی و من همه چیز را اما کو عمل به دانسته هایمان؟
من و تو زنبور بی عسلیم همان عالمان بی عمل که در کتاب دوم دبستان خواندی
ای عالم چه چیز را بنویسم؟
چه چیز را درج کنم؟
از کدام آیه و حدیث نام ببرم وقتی من و تو هنوز درگیر (ب) بسم الله اول کاریم گرچه همین (ب) کل چیزهایی است که من و تو باید بیاموزیم
دوست داری از کدام گناه روایت بیاورم؟وقتی اهل عمل نیستیم بی فایده است!!!!!!!!!
من خودم را مثل می زنم.....
سر تا پا غرق لذات دنیوی و وجودم عاری از ذکر خدا و قلبم گرفتار حب دنیا ..........
بنویسم که فلان معصیت شما را صد هزار سال در برزخ گرفتار می کند؟
روایتی را بنویسم از معصومی که این معصیت قبیح است و عذابش آن؟؟؟؟؟؟؟؟
نه گرفتاری ما یکی دو تا نیست و فقط منجر به چند گناه معروف نیست اصلا ما نمی دانیم گناه چیست، ابعادش چیست،راد علاجش چیست....
تا به حال فکر کردید که چقدر گناهان خود را سبک شمردید؟
مثالی بزنم تا چراغ دلت روشن شود:
تا به حال فکر کرده اید که وقتی به روضه ابا عبد الله می روید و سینه چاک می کنید و گریه و مویه و فغان می کنید چقدر به حضرتش نزدیک شدید!! بعد وقتی از مجلس بیرون میایید شروع می کنید به انجام حرام هایی که خدای باری تعالی نهی فرموده و همان حضرت برای مقابله با آن ایستادگی کرده!!!!!!!
آیا این دو در دو سو نیست
اظهار حب ائمه اطهار و عدم تبعیت از دستورات ایشان !!!!!!!
تو نا خداگاه در صف روبروی ائمه ایستادی
چه مصیبتی!
چه بدبختی بالاتر!
من روبروی عزیز دل زهرا!
خدا مرا بکشد...........
آیا نشنیده اید که از زبان معصومی نقل شده شیعیان ما معصیت نمی کنند!!!!!
ما کجاییم
خراب کردیم
اعمال دین را مثل نخود و لوبیا سوا کردیم هر چه را دوست نداشتیم و با سرشت و شاءن خانوادگی و ..... غیره مان نمی خورد گفتیم حرام است و هر حرامی که اجتناب از آن برایمان سخت بود از انجام آن حیا نکردیم و آیه  لا اکرا فی الدین را ورد زبانمان کردیم!!!
یعنی برای شعور خودم متاسفم که اینها را می دانم ولی تکانی به خودم نمی دهم
حال و روزم من رو یاد آیه ای انداخت:
مثل الذین حملو التوراه ثم لم یحملو کمثل الحماریحمل اسفار بئس مثل القوم الذین کذبوا بایات الله و الله لایهدی القوم الظالمین
گفتم که مطلبی ندارم!!!
روز جمعه است شعری رو که وصف حال خودم می بینم اینه
یابن الحسن
از دوری تو غمین و نالان هستیم
وز کرده خود کمی پشیمان هستیم
اصلیت ما را تو اگر می پرسی
از کوفه ولی مقیم تهران هستیم!
---------------------------------------------------
ما لشگری از سلاح روسی داریم
در دوز و کلک رگ ونوسی داریم
هر جمعه که شد بیا که ما منتظریم
این هفته فقط نیا عروسی داریم
--------------------------------------------
از جور زمانه ما شکایت داریم
اندازه کوه و صخره حاجت داریم
ما مشکلمان گرانی و بیکاریست
آقا به نبودنت که عادت داریم...
----------------------------------------
ما قیمت روز ارز را می دانیم
معیار بهای بورس در تهرانیم
فعلا دو سه روزیست هوا پس شده است
هر روز دعای عهد را می خوانیم
----------------------------------------------
صد موعظه کن ولی ز تسلیم نگو
ز خمس و زکات و ضرب و تقسیم نگو
آقا تو بیا ولی فقط با یک شرط...
از آنچه که ما دوست نداریم نگو


 نوشته شده توسط کل من علیها فان در چهارشنبه 89/8/5 و ساعت 10:59 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 274323
جستجو در صفحه

محتوای لینکها مورد تایید نیست
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
در انتظار آفتاب
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
جاده های مه آلود
گل نیلوفر
حبل المنتین
.:: بوستان نماز ::.
تخریبچی ...
****شهرستان بجنورد****
مشاور
عشق الهی
در محضر مولی علی
آقا شیر
امامزاده میر عبداله بزناباد
سفیر دوستی
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه

ما صاحبی داریم
.: شهر عشق :.
بوی سیب
سبحان
بچه های خدایی
شبستان
عشق
اواز قطره
به یاد شهدا
شبکه های کامپیوتری رجیستری ویروس نویسی
.:مطالب جدید18+ :.شاه تورنیوز+شاه تورخبر+شاهتورنیوز+شاه طورنیوز
آتیه سازان اهواز
رویابین
پرواز را به خاطر بسپار
کشکول
نوری چایی_بیجار
نقاشی های الیکا یحیایی
فرجی دیگر
منطقه ممنوعه
کبو ترانه .... تا بام ملکوت
قوطی عطار
حفاظ
احساس ابری
پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h
کوثر بیکرانه، بانوی آب و آئینه
سلام بر عزیز دل حیدر
* امام مبین *
حاج آقا مسئلةٌ
رنگارنگ
مذهبی - سیاسی - فرهنگی
مذهبی - سیاسی - فرهنگی
حدائق ذات بهجة
صهبا
بانو بلاگ
پوست کلف
کانون لشکر فرهنگی یوسف زهرا
کجایید ای شهیدان خدایی
چهارده معصوم
اولی الابصار
حریم یاس
ضحی
احادیث
زیر آسمان خدا
دنیا به روایت یوسف
طبیب عشق....
آینه
آسمان عطش
خدای که به ما لبخند میزند
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
امام زاده های ایران سلام الله علیها
دوستی با خدا
نظامی والا و ولایی
ای که مرا خوانده ای....... راه نشانم بده
دریادل تنها
تازه ها
ای تشنه لب
من و او
قرارمون تو آسمون
عدالت جویان نسل بیدار
جزتو
محتوای لینکها مورد تایید نیست
خبر نامه